nieuws uit de buurt

Na vier jaar geeft Dimitri zijn geliefde Bunker specialty koffiebar met een goed gevoel door aan Katrijn

todaymei 23, 2026

Achtergrond

Het is nu vier jaar geleden dat Dimitri zijn Bunker avontuur opstartte. Het ontstond allemaal vanuit zijn koffieliefde en hij toverde een leegstaand pand in Shopping 2 om tot een uniek specialty coffee concept in Genk. Maar na vier jaar heeft hij nu de beslissing genomen om de zaak ter overname te zetten.

“Ik wilde iets unieks in Genk neerzetten, een plaats creëren waar iedereen zich welkom voelt. Waar kwaliteit voorop staat en waar heel veel ideeën ook een kans kunnen krijgen,” vertelt ons Dimitri op het terras van Bunker. Hij is therapeut en orthopedagoog en gaat hierin zijn carrière verder zetten. Maar niet vooraleer hij een overnemer heeft voor zijn Bunker. Ondertussen heeft hij deze  gevonden in Katrijn, die op zijn oproep zich kandidaat stelde. Ze is een bakster en zal Bunker zeker nog naar een hoger niveau brengen vertelt de koffie uitbater.

Op Iedereen donderdagt in september organiseert Dimitri een soort van afscheidsfeestje bij Bunker dus iedereen welkom!

 

Geschreven door Koodh API